Aanmelden in 4 simpele stappen
Stap 1: Start met invullen van ons aanmeldingsformulier door onderaan deze pagina op de button te klikken. Vergeet niet uw verwijsbrief te uploaden. Het formulier wordt versleuteld naar ons verzonden.
Stap 2: Zodra we uw aanmelding hebben verwerkt, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging. U ontvangt tevens een e-mail, gestuurd door gooise@GGZportal.nl, om een cliëntenportaal te activeren. Dit portaal gebruiken wij om met u te communiceren op een veilige manier. U kunt hier ook uw afspraken in terug vinden en documenten in lezen.
Stap 3: Indien wij uw zorgvraag in behandeling kunnen nemen, ontvangt u binnen 5-10 werkdagen een e-mail ter bevestiging. Indien we meer informatie nodig hebben om uw zorgvraag te kunnen beoordelen, nemen wij contact met u op.
Stap 4: Wij plaatsen u op onze wachtlijst ( klik hier voor onze actuele wachtlijst) en nemen contact met u op zodra er een plek is om een intake te plannen.
Problemen met invullen en/of versturen van de aanmelding?
U kunt ons bereiken per telefoon via 035-5230417 op werkdagen tussen 08.30-12.30